friendsbutlikesisters.blogg.sennn

Så kul att du är just här inne på våran sida! :* Vi är två brudar som har känt varandra i hela våra liv, snart i 15 år. Vi kommer blogga om våran vardag och annat kul. <33

high schoool

Publicerad 2014-01-05 20:36:19 i Allmänt,

Heeeejjsaaan alla fina läsare. Dagen idag spenderades först med matilda och maja och vi hitta på massa kul. När de åkte hem så satte jag mig i soffan och började kolla på serien awkward. OMG SÅ BRA! Alltid när jag ser filmer om high school så önskar jag att jag vore i en sån skola, Så mysigt när man kommer till skolan med sina egna bilar och har sina små gäng. Åhh jag vill till en sån skola. Alla springer runt och har kärleksproblem och pratar med alla. Såg alla avsnitt på rad. Nu har jag sett alla som finns... nästan lite sorglit ;'(. Imorgon blir det klippning och piercing :* YEEEEY: Såååå nervöös.
Xoxo Evelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela