friendsbutlikesisters.blogg.sennn

Så kul att du är just här inne på våran sida! :* Vi är två brudar som har känt varandra i hela våra liv, snart i 15 år. Vi kommer blogga om våran vardag och annat kul. <33

Piercing xD

Publicerad 2014-01-06 15:40:00 i Allmänt,

Jag kan säga såhär att det blev så grrryyyymmt snyggt hahah. Synd att jag inte får byta till om 3-6 månader.. Piercaren var jätte trevlig såg bara lite läskig ut hahahha och sticket gjorde minst ont. Det var känslan efter som gjorde så fruktansvärt ont. Det bränner och dunka. Usshh.. Jag kommer behöva tvätta varje morgon och kväll i 8 veckor regelbundet sen får jag dämpa ner tvättandet. Får inte heller bada eller basta på asssa länge. Men tills sommarlovet börjar kan jag ta ut.. Pheeewww.. Xoxo Evelin " Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4958224972 "

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela